Hírek

Az Autodelta elkezdte.....!

London, Anglia – Az Autodelta végzi el a “kezdőrúgást” Alfa Romeo centenáriumi évben, mégpedig egyedi stílusban azzal, hogy az Olasz márka legjelentősebb, a történelmitől a moden korig mindent felölelően mutat be autókat a PistonHeads, azaz “Dugattúfejek”: The Performance Car Show (vagyis Izom vagy Tuningautók) néven megrendezésre kerülő országos kiállításon.
Helyszín: Birmingham, január 14-17 2010, ahol egyidejüleg rendezik meg emellett (együtt) a világ legnagyobb versenyautó-show-ját Autosport International néven. Ez lesz az a kettős ünnep, ahol mintegy egybeötvözve jelenik meg a jelentősebb Alfa Romeokra alapozva, és a kulcs modelleket bemutatva az Autodelta saját gazdag történelme. A két helyszín elválaszthatatlanul kötődik egymáshoz egy időbeli sorrendiség alapján, amely grafikusan hangsúlyozza a tartós köteléket, ami mindig is létezett az Autodelta és az Alfa Romeo között, valamint bemutatja a mai Autodelta szüntelen törekvését arra, hogy továbbvigyék a legendás eszméket a történelmi Alfa Romeo tuning részlegén. Az kiállított Alfa Romeo gyűjtemény kurátora a páratlan szakértelmű az Auto Italia magazin volt.
   
A NEC-ben (Nemzeti kiállítóközpont) rendezendő kiállításon a vezérfonalat a két vadonatúj Autodelta model viszi: az Autodelta J4 3,2 C és az Autodelta Brera S 3,2 "Compressore". Ezen autókaz a világsajtó számára a múlt hónapban mutatták be, és Januárban iratkoztak fel a termékskálára. Ezek mellett a nagy teljesítményű sportautók mellett, melyek biztosítékai az Autodelta alapértékeinek és az  Alfa Romeo történelmi hagyományainak, és az Alfistik által támasztott követelményeknek, lesz egy nagyon különleges auto is: a világ első “hangolt” Alfa 8C Competizione-je. Az Autodelta már elkészült a  finomított verzójával ennek a lélegzetelállító gépnek, amelyek szint  már beleégett a nyilvánosság és a media tudatába egyaránt a retro-kinézetével és nagy teljesítményű 4,7 literes V8-as erőforrásával.

 

 
A rendelkezésre álló bővítési lehetőségek egy részeként ezt az egyedi autót átdolgozva, a mérnökök révén lehetővé vált, hogy megkezdjék a következő fejlesztési szakaszát a 4,7 litere V8-as motornak, és ezzen egyidőben az intenzív tesztelésbe kezdjenek a vezető európai versenypályákon, ahol az Alfa 8C Competizione igazán meg tudja mutatni félelmetes karmait. Az autót a “PistonHeads: The Performance Car Show” kiállításon megjelenő veriójának ECU szoftvere áthangolt a jobb reakció érdekében. Van egy “kis”  teljesítménynövekedés is a változtatások után, ami +17 LE és + 20 Nm formájában jelentkezik. Jelenleg dolgoznak az alváz és a felfüggesztés frissítésein, melyeket egy későbbi időpontban fognak bemutatni.

 
Egyéb jelentős Autodelta modellek is megjelennek Birminghamben, úgymint az eddig egyetlen egy létező Autodelta Spider Superflow, az Autodelta 147 GTA AM 3.7 Super, ( amelyet Jeremy Clarkson tesztelt a Top Gear-ben azzal a kommentárral hogy: "Az őrült mennyiségű erő, és a meghökkentő tapadás teszi ezt az autót a valaha épített legdögösebb “Hot-hatch-é” ),valamint a feltöltött Alfa Romeo SZ kupé,  a kiemelkedően nagy teljesítményű Autodelta csoda a 1990-es évekből.
 
 
Ez az egzotikus gyűjteményt, amelyet az Auto Italia magazin tudása, szenvedélye és kurátori ismeretei révén hívtak életre, tartalmazni fogja a csinos Junior Zagato-t, amely szinte bőr feszességű karcsú testét a híres milánói design ház tervezte, alakját pedig a verseny Giulietta Sprint Zagato inspirálta, az izmos Montreal a versenyre készült 2,6 literes V8-as motorral, a csinos kis Alfasud amely egy teljesen új területen hagyott nyomot és adott új értékeket, a Giulia GTA, amelynek eredményeivel és bámulatos sikereivel hozott megannyi túraautós dicsőséget Milánóba, és az “új kor” jelekén természetesen a MiTo is szerepet kap.
 
Forrás: Autodelta
 
Az Autodelta J4 3.2 C és aAZ Autodelta Brera S 3.2 Compressore verziókról korábbi cikkünkben ( Itt ) már beszámoltunk.
A kiállítás hivatalos honlapját --> ITT <-- találhatjátok.